Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jul 2024 23:38:45 +0300

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08938 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Hageri alevik, Lai tee 2, Rapla 
maakond, Kohila vald, Hageri alevik, Lai tee 2, Rapla maakond, Kohila vald, 
Hageri alevik, Lai tee 2 (Üksikelamu, Abihoone, kauplus-kondiitritsehh) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Üksikelamu püstitamine riigitee kv-,disse

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27057409>  (menetlus nr: 
441694), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister